dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
wachten
Collapse
X
-
-
Re: wachten
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDe titel kan ook van toepassing zijn op je foto, als je begrijpt wat ik bedoel. Mooi naar het licht toe en prima compo. Je gaat er nogal tegenaan tegenwoordig
Comment
-
Heel mooi rustgevend beeld dit..Knap de leegte van het strand met alleen de 2 hengels, en schitterende lucht en kleuren..
Sterkte met je rug Patrick, hopelijk niet al te veel last van tijdens je komende Schotland trip..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
Sterkte met je rug Patrick, hopelijk niet al te veel last van tijdens je komende Schotland trip..
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtHier zou ik ook wel een stoeltje willen zetten
En genieten van mooi licht
Peter
Comment
-
Prachtige foto, met een heerlijke rust. Het mooie licht wordt heel mooi weerkaatst op het natte zand. Hengels wijzen ook mooi in de goede richting.
Aan de foto is te zien dat het hele zware hengels zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtPrachtige foto, met een heerlijke rust. Het mooie licht wordt heel mooi weerkaatst op het natte zand. Hengels wijzen ook mooi in de goede richting.
Aan de foto is te zien dat het hele zware hengels zijn.
Comment
-
Comment
-
-
Hele mooie dynamiek in de foto. Je wordt naar het licht gezogen om dan in dat mooie wolkendek te belanden. . In de grote versie komt de foto nog veel mooier tot zijn recht
Comment
Comment