[IMG][/IMG]
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
tijd om te slapen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: tijd om te slapen
Lijkt me alsof je de schaduwen teveel hebt opgetrokken
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Ik volg de mening van Sieg, ik zie het bij bijna al jouw foto's dat je de luminantie bij de ruisreductie enorm opentrekt. Dit geeft papperige randen, misschien hou je daarvan maar ik vind het niet altijd zo geslaagd. In het water links zie ik redelijk wat kleurruis, paars en blauw.
Ik denk dat je beter vertrekt van een goede foto zonder teveel bewerkingen en speciale effecten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtIk volg de mening van Sieg, ik zie het bij bijna al jouw foto's dat je de luminantie bij de ruisreductie enorm opentrekt. Dit geeft papperige randen, misschien hou je daarvan maar ik vind het niet altijd zo geslaagd. In het water links zie ik redelijk wat kleurruis, paars en blauw.
Ik denk dat je beter vertrekt van een goede foto zonder teveel bewerkingen en speciale effecten.EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
Misschien is wel handig dat je eens een korte cursus LR volgt. Daar pik je de basics op en ga je zaken zoals hierboven vermijden. Neus eens rond op de website van photofacts, daar staan handige tips op
Comment
Comment