Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groeten uit Zierikzee
Collapse
X
-
-
Re: Groeten uit Zierikzee
vind ik wel een leuke benadering. Het wordt tijd dat ik daar nog eens kan passeren (maar dan om te duiken)Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Mooie locatie maar de bewerking vind ik niet zo geslaagd, uiteraard kwestie van smaak
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Iets teveel HDR naar mijn smaak... helaas
Comment
-
Ah foto van mijn geboorteplaats, zeer fotogenieke locatie, welke je je met een hele mooie compo laat zien..
De bewerking vind ik ook niet zo geslaagd, beetje flets. In LR of ACR de zwarten naar -75 zetten is al een stuk beter..( de halo's die je nu lichtjes ziet worden dan wel wat duidelijker )Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Mooi daar zeg.
Ik zie wel een spookbeeld links van de toren, waarschijnlijk door die recht te zetten?
Je bent vergeten de huizenrij en de mast van de boot recht te zetten.
In feite had je heel de foto moeten dupliceren ==> Bewerken ==> Transformatie ==> Verdraaien.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Komt die onderste versie zo uit het toestel Sien ??
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
mooie locatie ,maar idd heel veel bewerking sporen en ook teveel HDR look naar mijn smaak , ik veronderstel dat je hier een softwarematige HDR hebt uitgevoerd ? dat lukt meestal veel beter voor urbex dan voor landschap ,hier pas je beter een manuele blend toe denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtKomt die onderste versie zo uit het toestel Sien ??
grts
Siegvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
De update is al een verbetering !
Een keurig uitgedachte compo, waarbij je het blik dat altijd links staat, handig buiten beeld hebt gelaten.
2 jaar geleden, tijdens de opnamen van Michiel de Ruyter, was het prachtig. Toen hadden ze alle auto's weggehaald.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtIk fotografeer in RAW dus enkel de belichting aangepast en naverscherping toegepast
Spookbeelden links van de toren en rondom de mast.
Toren staat recht maar huizen vallen naar voor.
Heb er toch erg moeilijk mee met wat je beweerd.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
Comment