dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
onaards
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: onaards
Mooie opname met prachtige kleuren, bijna onaards
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Het is een wondermooi landschap en dan moet je dat ook zo in beeld vastleggen en dit is hier super mooi gedaan.
(Toch één van je mooiste uit IJsland Patrick.)
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk berichtHet is een wondermooi landschap en dan moet je dat ook zo in beeld vastleggen en dit is hier super mooi gedaan.
(Toch één van je mooiste uit IJsland Patrick.)Last edited by bopatje; 12 mei 2017, 16:27.
Comment
-
-
Die kleuren in Ijsland zijn gewoonweg prachtig en voor de foto ook een pluim
Comment
-
Dit is er zo één waar je naar kijkt en nog eens opnieuw gaat kijken en nog maar eens..., uiteindelijk blijf je bij je eerste indruk...Super.
Comment
-
-
knap, in een heel fotogeniek decor ...
Groeten
Freddy
Comment
-
Wat een landschap met prachtige kleuren. Mooie locatie om een veldslag te filmen...
Top!
Groetjes, Marchristan.
Comment
-
-
-
De foto doet de titel helemaal eer aan...Wat een bijzonder landschap daar toch zeg..Moet je ook echt in het groot bekijken deze..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
oej. nu durf ik niet meer zeggen dat ik geen fan ben van het beeld. ik weet niet goed waar ik naar moet kijken. maar ik zal het niet zeggen, ik durf niet...mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment