Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je raakt verstrikt, van links naar recht loop je tegen de boom aan en van rechts naar links is het zicht je ook ontnomen.
Links onder val je in een diep zwart gat, m.a.w. te weinig doortekening van hetgeen zich daar bevindt.
je raakt verstikt, inderdaad ik stond aan de rand van een oerwoud voor mij slijk maar ik genoot van zicht op de rivier en de ochtendzon in nog ongerepte natuur en dat wou ik vastleggen te weinig doortekening ja maar mijn toestel heeft maar 7 stops en ik heb geen HDR toegepast wellicht zou het dan beter zijn maar ik kan ook nog genieten van de mooie dingen en als je goed kijkt die zijn er ook
Comment