Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
kan zo naast de vorige liggen, maar ik zou dat extra effect (die ovaalvormige strepen) er niet bij geplaatst hebben.
Iegienie, Jos en Peter, van harte dank voor jullie visie, maar wat betreft die 'ovaal' dat kan ik jullie niet kwalijk nemen doch is er geenszins bij geplaatst, het is een effect dat zich daar afspeelt in allerlei golven en lijnen en dat vind ik nu net het speciale aan dit beeld.
Iegienie, Jos en Peter, van harte dank voor jullie visie, maar wat betreft die 'ovaal' dat kan ik jullie niet kwalijk nemen doch is er geenszins bij geplaatst, het is een effect dat zich daar afspeelt in allerlei golven en lijnen en dat vind ik nu net het speciale aan dit beeld.
voor mij is deze iets minder Raymond ,maar ik bewonder jou eigen stijl volhouden Raymond
ik hoop alleszins dat er nog veel foto's komen in deze serie. ik vind het fantastisch om eens een totaal anders soortige foto te zien dan de "klassieke" plaatjes die we hier in het landschapsforum meestal zien passeren (waarvoor ook alle appreciatie hoor).
ik hoop alleszins dat er nog veel foto's komen in deze serie. ik vind het fantastisch om eens een totaal anders soortige foto te zien dan de "klassieke" plaatjes die we hier in het landschapsforum meestal zien passeren (waarvoor ook alle appreciatie hoor).
Dat doet me deugd Iegienie. Waarschijnlijk komen er nog, zelfs af ten toe eentje in kleur, want mijn album heeft nog wat in petto
Sieg, ook een dikke merci voor je reactie.
Comment