Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Creek
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: The Creek
Ik twijfel. Vind deze enerzijds heel mooi en toch... er mist iets, echter kan het niet duiden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtIk twijfel. Vind deze enerzijds heel mooi en toch... er mist iets, echter kan het niet duiden...
Wanneer ik zulke brugjes zie brengen die je meestal naar een eindeloze horizon. Nu brengt deze je je naar wat bomen, een loods en wat huizen en dat wringt wel een beetje...
Moest ik de locatie weten zou ik zelf eens naar toe trekken op een mistige ochtend.
Comment
-
Voor mij een geslaagde opname met een mooie omzetting
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
interessante foto, interessante opmerkingen.
kwa zwartwit is het heel goed (uiteraard), het brugje is fijn uitgewerkt, het water is wat het is, dat is allemaal prima. Maar idd. er "mankeert" iets. Misschien is het vignet ook iets te hevig ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Kan dit erg goed smaken....Compo, omzetting..Mooi hoor..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nestorsensei Bekijk berichtTechnisch is dat een perfecte foto maar zoals dynax zegt is er toch iets dat wringt.
Wanneer ik zulke brugjes zie brengen die je meestal naar een eindeloze horizon. Nu brengt deze je je naar wat bomen, een loods en wat huizen en dat wringt wel een beetje...
Moest ik de locatie weten zou ik zelf eens naar toe trekken op een mistige ochtend.
Deze staat zeker nog eens op m'n lijstje om opnieuw te bezoeken, en dan wel liefst met mist
ps de kreek noemt het Groote Gat in Oostburg.
mvg Christophe.
Comment
-
-
-
Ik vind dit best wel een geslaagde opname.
Comment
-
Een prachtige foto met een mooie gladgestreken wateroppervlak. Geeft mooi rust.
Misschien dat het riet aan de linkerkant teveel is ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment