Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik denk je visie in deze foto begrepen te hebben en vind dat knap. De weg leidt naar de 'harp' die als lift:trap fungeert. Moest dat pad nog hoger tegen de horizon uitkomen was een perfectie op fantasie en inhoud een feit !
Heel mooi moment met die zonneharpen...
Kan wel volgen om een stukje bovenkant te croppen, voor mij beeld ook te groot nu, kan hem niet in één keer zien op mijn scherm.
ik begreep de up eerst niet goed ,maar blijkbaar was hij al bijgesneden
de up is in ieder geval beter ,is ook veel weidser en meer gevoel van ruimte ,wel lichtjes halo boven de kruinen ,maar verder een mooie
Kan je even verduidelijken wat je met de lucht gedaan zou hebben? Verloopfilter? Kleur? Ik kan maar bijleren... ;-)
ik denk dat LG bedoeld om de hooglichten in de lucht wat omlaag te halen ,omdat er wat uitgebrande vlekken daar boven de zon hebt ,maar persoonlijk denk ik niet dat dit heel veel zal helpen omdat waar het uitgebrand is dit niet meer goed krijgt ,enige optie hier is wat voorzichtig kloonwerk en zo het overbelichte wat te camoufleren dus wat ps werk
Kan je even verduidelijken wat je met de lucht gedaan zou hebben? Verloopfilter? Kleur? Ik kan maar bijleren... ;-)
Ik heb inderdaad eerst de 'Hooglichten' deftig verminderd, maar rond de zon zie je ook een gele zweem.
Die kan er wellicht wel geweest zijn maar op een foto oogt dat niet zo mooi en heb ik dan maar die kleurzweem verwijderd.
De uitleg hoe je dat moet doen(klikkerdeklik)
NB: Als er nog iemand vragen mocht hebben, voel u niet te beroerd ze te stellen, ik zal ze met plezier beantwoorden.
Last edited by Red Falcon; 10 mei 2017, 02:25.
Reden: NB
Ik heb inderdaad eerst de 'Hooglichten' deftig verminderd, maar rond de zon zie je ook een gele zweem.
Die kan er wellicht wel geweest zijn maar op een foto oogt dat niet zo mooi en heb ik dan maar die kleurzweem verwijderd.
De uitleg hoe je dat moet doen(klikkerdeklik)
NB: Als er nog iemand vragen mocht hebben, voel u niet te beroerd ze te stellen, ik zal ze met plezier beantwoorden.
Comment