Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vallei vlak bij Kokorya

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] vallei vlak bij Kokorya

Omdat we steeds onze reizen willen verbeteren zoeken we natuurlijk steeds nieuwe locaties op, deze vallei is van onze gids, die ons hier de omgeving liet zien. Regelmatig worden hier Manul (Pallas cat) en sneeuwluipaard gezien op de wildcams. De sporen hebben we gezien, we hopen op korte termijn ook de dieren zelf te zien natuurlijk.

Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Re: vallei vlak bij Kokorya

Wat een landschap daar zeg...Zou ik me best ook wel even kunnen vermaken...Knap in beeld gebracht..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Of hoe een qua kleur monotoon landschap toch vol kleur lijkt te zitten. Alleen spijtig van die lucht.

Comment

waw wat een mooi landschap /uitzicht voorgrond is heel mooi maar ik zou hier een graduaat filter toepassen en de lucht wat verdonkeren zonder te overdrijven !

Comment

Speciaal van kleur die omgeving. Mooi is die slingerende rivier die aandacht vraagt. Van de lucht mocht er de helft af.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Uitzonderlijk mooie locatie en knap in beeld gebracht Jaap

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Mooi landschap ! De rivier neemt ons mooi mee, door het landschap.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Prachtig landschap, spanning en plezier gegaranderd als je daar kan rondlopen met of zonder camera

Comment

Working...
                X