Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mars 2 in ALtai
Collapse
X
-
[Showcase] Mars 2 in ALtai
Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!Labels: Geen
-
-
-
Re: Mars 2 in ALtai
Prachtige kleuren in dat landschap Jaap, mooie reeks
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Dat ziet er een prachtige omgeving uit met die verschillende kleuren. Ik hoop dat je je daar ook hebt beziggehouden met abstracte opnames, deze bergen met die kleuren lenen zich daar uitstekend toe volgens mij.
Groeten,
Geert
Comment
-
-
mooi mooi.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Heel mooi landschap en reeks. Wat een kleurfeest !
Wat me een beetje opvalt : Het lijkt net of je alle saturatie voor no. 3 hebt bewaard.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtziet er een droog landschap uit - speciale kleuren
Ik ken het niet - dank om te delen.
Groeten,
Peter
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtige kleuren in dat landschap Jaap, mooie reeks
grts
Sieg
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtDat ziet er een prachtige omgeving uit met die verschillende kleuren. Ik hoop dat je je daar ook hebt beziggehouden met abstracte opnames, deze bergen met die kleuren lenen zich daar uitstekend toe volgens mij.
Groeten,
Geert
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtmooie omgeving en reeks....
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtmooi mooi.
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHeel mooi landschap en reeks. Wat een kleurfeest !
Wat me een beetje opvalt : Het lijkt net of je alle saturatie voor no. 3 hebt bewaard.Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
Wat een ontdekking. Lijkt op de Roussillon qua kleuren. Mooi!
Comment
-
Bijzonder fraai landschap dit...Hou wel van dit soort desolate landschappen...Knap reeksje met de 2e als favoriet kwa compo..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment