dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
gouden rotsen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: gouden rotsen
Altijd mooi een ondergaande zon, maar deze heeft wel een heel mooie compositie en een sublieme belichting.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
-
goedenavond, tot morgen !
aangename topfoto.
(op de grote versie zie je in de verte een boot of een eiland of zo, die kan eventueel weg, maar zo is het ook toppie, vind ik)mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Gouden moment en foto dit weer Patrick...De grote versie helemaal mooi met ook erg veel detail in de rotsen..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Knappe opname met die mooie gouden gloed op de rotsen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooie kleuren, maar zeker het meest in de compo, gevormd door de driehoek, hoek- zon -schittering.
Ik denk wel dat de schittering wat "geholpen" is. Of vergis ik mij ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooie kleuren, maar zeker het meest in de compo, gevormd door de driehoek, hoek- zon -schittering.
Ik denk wel dat de schittering wat "geholpen" is. Of vergis ik mij ?
Comment
-
Tja, alles is gezegd zeker ? Mooi opgebouwd beeld, zeer goed belicht en de locatie zit ook niet tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtGouden moment en foto dit weer Patrick...De grote versie helemaal mooi met ook erg veel detail in de rotsen..
Comment
-
-
heel knap patrick
blijkbaar ander weer dan een jaar geledenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Heerlijke sfeer in deze zonsondergang, die grote wolk bijna surrealistisch, heel mooi!
Comment
-
Comment