Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goed gelukte pano. De huizen rechts en de bebouwing links zorgen m.i. voor een fraai tegenwicht. De weg mooi als leidraad gebruikt waardoor je mooi door de foto "loopt".
Ieniemienie halo boven de donkere bergen.
Zeer knap resultaat uit 13 opnames, Chapeau.....Ook compo met de weg kijkt lekker weg.
De bewerking op de wolken vind ik naar mijn smaak wel iets te hevig, mag van mij iets zachter.
Zeer knap resultaat uit 13 opnames, Chapeau.....Ook compo met de weg kijkt lekker weg.
De bewerking op de wolken vind ik naar mijn smaak wel iets te hevig, mag van mij iets zachter.
Ik vind het een mooie foto, en inderdaad wat HDR lijkend, maar wat me het meest intrigeert is het waarom van de 13 foto's.
Dit lijkt me toch een foto/locatie die je met een beetje groothoek makkelijk in één beeld kan vatten ? Of zie ik dat verkeerd ?
Ik vind het een mooie foto, en inderdaad wat HDR lijkend, maar wat me het meest intrigeert is het waarom van de 13 foto's.
Dit lijkt me toch een foto/locatie die je met een beetje groothoek makkelijk in één beeld kan vatten ? Of zie ik dat verkeerd ?
Omdat ik de foto niet heb gemaakt , ga ik uiteraard geen antwoord op de vraag geven.
Een reden waarom ik weleens die keuze maak, is dat je met een pano GIGA-veel pixels in de foto stopt. En dat zie je zelfs op klein formaat (in de details) terug.
Omdat ik de foto niet heb gemaakt , ga ik uiteraard geen antwoord op de vraag geven.
Een reden waarom ik weleens die keuze maak, is dat je met een pano GIGA-veel pixels in de foto stopt. En dat zie je zelfs op klein formaat (in de details) terug.
Aha, nog nooit zover gedacht of bij stilgestaan.
Bedankt voor de info.
Wordt misschien wel beschouwd als een domme vraag van mijnentwege, maar als je iets niet begrijpt is het beter om het te vragen niet .
Iets met nagels en kop .... ;-)
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Comment