Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Marken, het Paard
Collapse
X
-
-
Re: Marken, het Paard
"Het Paard" is wel ver te zoeken, te ver in mijn ogen.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht"Het Paard" is wel ver te zoeken, te ver in mijn ogen.
Dank voor je reactie!
Comment
-
Mooi weids rustig beeld en kleuren in je kenmerkende afwerking
Het bootje is een blikvanger, spijtig dat het niet omgekeerd lag, met de boeg het beeld in
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Inderdaad een mooie rustig beeld...Anders dan de titel doet vermoeden maar zeker mooi..
Geen idee hoe ver je wilt gaan met photoshoppen, ik zou het zelf niet snel doen, maar het bootje zo verplaatsen dat de boeg de goede kant op staat is vrij simpel...KLIK..
Maar zoals gezegd, ik vind dit zelf een stapje te ver.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi weids rustig beeld en kleuren in je kenmerkende afwerking
Het bootje is een blikvanger, spijtig dat het niet omgekeerd lag, met de boeg het beeld in
grts
SiegOorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtInderdaad een mooie rustig beeld...Anders dan de titel doet vermoeden maar zeker mooi..
Geen idee hoe ver je wilt gaan met photoshoppen, ik zou het zelf niet snel doen, maar het bootje zo verplaatsen dat de boeg de goede kant op staat is vrij simpel...KLIK..
Maar zoals gezegd, ik vind dit zelf een stapje te ver.
Comment
-
Comment