Of voor de engelskundigen : What Once Was A Tree.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wat Ooit Een Boom Was
Collapse
X
-
[Showcase] Wat Ooit Een Boom Was
Of voor de engelskundigen : What Once Was A Tree.
Last edited by Iegienie; 14 maart 2017, 15:35.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.beLabels: Geen
-
-
Re: Wat Ooit Een Boom Was
soms doet vuur aan urbexisation !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Komt heel surrealistisch over die plaats, denk dat deze het eigenlijk beter zou doen in zw-wt versie
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Die zit in de pijplijn, Sieg.
Maar, voor mij is dat dan wel een andere foto.
Ik denk dat je dan inderdaad wel wat van het surrealisme zal verliezen, en ik weet niet of de foto dan sterker zou zijn, want dan haal je er een extra laagje af.
Ikzelf hou wel van die blauwe hemel, en was ons Margritte, surrealist bij uitstek, ook geen grote fan van blauwe luchtjes ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Deze kan ik erg smaken...Wat een mooi desolaat landschap zo met die dode boomstammen erin...Erg mooi.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Natuurlijk kunstwerkje, letterlijk en figuurlijk
Comment
-
-
dank je wel, allemaal.
Ik was maandag op die plaats wat bomen aan het fotograferen, niks echt spectaculairs (al zit er ook daar misschien wel wat zwartwit speelgoed in, maar nog geen tijd gehad om deftig te bekijken), tot mijn wandelmaat me op dit exemplaar wees.
Ikke daar naar toe, en dan allerlei poses uitgeprobeerd om wat structuur in de architectuur te krijgen. Niet te veel overlap van de stammen, en die ene boom in de verte moest ook netjes tussen de stammen zitten. Gelukkig was het op de plaats waar ik was iets minder nat, zodat ik kon rondkruipen en rollen op de grond. De Venen zijn namelijk voor de moment eerder Hoge Baden ipv Hoge Venen.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Blijkbaar ben ik de enige, maar ik denk toch dat deze foto beter tot zijn recht zou komen met een iets meer dramatische bewerking en een tikkeltje meer verscherping.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtDeze kan ik erg smaken...Wat een mooi desolaat landschap zo met die dode boomstammen erin...Erg mooi.
Comment
Comment