Ergens op het strand van Zeebrugge.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lost on the beach
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Lost on the beach
Geloof dit bijzondere strandhuisje al wel eens vaker voorbij zien komen hier...Deze is in ieder geval wel heel knap...Erg mooie omzetting waarbij je heel mooi de aandacht naar het strandhuisje hebt gezet..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Prima omzetting, geeft het geheel een wat dreigende karakter...mooi foto hoor
Comment
-
Zeker een hele mooie. Fraaie omzetting en het vignet onderstreept waar het om gaat.
Het enige wat bij mij een beetje prikt, is het lichtpuntje rechts van het strandverkleedhokvoertuig.(of zoiets)
Trouwens veel te lang geleden dat we van je mooie werk hebben kunnen genieten.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Mooie opname Kurt en knappe omzetting
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtZeker een hele mooie. Fraaie omzetting en het vignet onderstreept waar het om gaat.
Het enige wat bij mij een beetje prikt, is het lichtpuntje rechts van het strandverkleedhokvoertuig.(of zoiets)
Trouwens veel te lang geleden dat we van je mooie werk hebben kunnen genieten.
Bedankt voor je fijne reactie
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtGeloof dit bijzondere strandhuisje al wel eens vaker voorbij zien komen hier...Deze is in ieder geval wel heel knap...Erg mooie omzetting waarbij je heel mooi de aandacht naar het strandhuisje hebt gezet..
Comment
-
eenzaam en verloren... fijn zwartwitwerk.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment