Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
't Is mooi maar zou graag weten hoe die gemaakt is, waarschijnlijk blending?
Eén shot Luc, da's het fantastische aan mijn Fuji X-T1. Je kan met één shot heel veel uit zo'n foto halen. Iets wat met mijn vroegere Canon niet zou gelukt zijn vrees ik, daar had ik zeker een blend van 3 belichtingen nodig gehad.
Mee eens. De zon had nog iets verder mogen zakken eigenlijk.
Natte voetjes gekregen?
Goeie laarzen en goed kijken waar je stapt voorkomt natte voetjes in zo'n geval
Een klein beetje later was de zon al verdwenen achter de wolken en dit moment was perfect om de limieten van mijn fototoestel af te tasten
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Pracht van een compo..Alles loopt naar elkaar toe..Super..
Dynamisch bereik is dan toch wel heel goed, geen idee of ik dit bij mijn Nikon er uit geperst krijg..
Zon vind ik trouwens realistisch zo, is nu eenmaal fel, en het niet uitgebeten..
Ik zou nog wel het paarse in de bovenkant van de wolken eruit halen..
Comment