Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cadzand
Collapse
X
-
-
Re: Cadzand
Zeer mooi compo...Knap hoe alle aanwezige lijnen naar het strandhuis gaan...Knap..
WB lijkt me niet helemaal juist te zijn..Wat teveel magenta alsook te koel.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtZeer mooi compo...Knap hoe alle aanwezige lijnen naar het strandhuis gaan...Knap..
WB lijkt me niet helemaal juist te zijn..Wat teveel magenta alsook te koel.
Gevoel en werkelijkheid hé....leeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtOch Jos, alsof het vandaag niet koel was. Magenta is voor drukkers.
Gevoel en werkelijkheid hé.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Toning, en dan de lucht, doet me denken aan analoge fotografie.
Het ontbreken aan enig teken van leven vind ik een beetje eng, voor mij zeer geslaagd dus.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
-
Uitzonderlijk dat je op die plaats een foto kon maken zonder dat er anderen in beeld waren
Mooie compo en veel diepte in deze plaat
De kleuren is kwestie van smaak, voor mij niet zo
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk berichtToning, en dan de lucht, doet me denken aan analoge fotografie.
Het ontbreken aan enig teken van leven vind ik een beetje eng, voor mij zeer geslaagd dus.Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtUitzonderlijk dat je op die plaats een foto kon maken zonder dat er anderen in beeld waren
Mooie compo en veel diepte in deze plaat
De kleuren is kwestie van smaak, voor mij niet zo
grts
Sieg...leeg...
Comment
-
Al gemeld,maar nog maar een keertje een dik compliment voor de compo. Erg mooi !
Ik constateer natuurlijk ook de kille afwerking, maar als Zeeuw voel ik de bedoeling.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment