Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Peaceful Sun Moon Lake
Collapse
X
-
[Showcase] Peaceful Sun Moon Lake
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Peaceful Sun Moon Lake
Wederom een prachtlocatie die je hier laat zien Jos
op de grote versie komt de opname veel beter tot z'n recht, heel knap hoor
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
De grote versie is prachtig, geraak er niet op uitgekeken. De laagjes van de bergen rechts, heel mooi en fijn.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtHeel mooi, lang gekeken.
Comment
-
Helemaal Zen. Vooral de grote versie, geeft echt het gevoel dat je er staat. (waarvoor dank)
Als landschapsfotograaf heb je weleens van die momenten dat je jezelf klein voelt. Ik zou het bij op deze plaats en moment wellicht gehad hebben.
De spiegel, de fijnzinnige kleuren, maar ook de heerlijke leegte. En dan net als vulling het vissersvaartuig. Prachtig.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Zeer mooie foto, lekker gekleurde spiegel
Comment
-
-
indrukwekkend mooi !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
De sfeer en de rust is schitterend in compo gebracht. De rode wolkjes vind ik iets te geplakt (vind geen ander woord) als ik zo eerlijk mijn bevinding mag formuleren ?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment