De start van een nieuwe dag...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Early Light
Collapse
X
-
-
Re: Early Light
Een speciaal beeld en heel mooi. Prachtige contrasten en net voldoende licht op de akker
-
Heel mooie omgeving die veel potentieel biedt voor zulke opnames
Ik vind de omzetting wel geslaagd ondanks het grote verschil in voor en achtergrond
Persoonlijk had ik liever de grote boom los gezien van de achterliggende bergrand, maar dat was waarschijnlijk niet mogelijk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Schitterende laagjes en de opbouw van donker naar licht.
Voor mij is de linker-onderhoek iets te donker, maar dat is misschien een kwestie van smaak.
Vangt die ene kruin net wat zonlicht ? Mooi gebruik van 400 mm !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Weer een hele mooie Danny...Knappe style hoor al je foto's met zoveel mm's...Zeker ook inspirerend voor me...
Vooral alle lijnen in het landschap erg knap...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Knap met die laagjes en de opbouw. Ook mooi hoe de bomen voor extra diepte zorgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHet verschil (contrast) is nogal heftig maar vind dit toch een superplaat Ik geloof dat dergelijke sferen je stijl bepalen, of ben ik mis ?
Bedankt allemaal!
Comment
-
-
-
heerlijke prachtplaat.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment