Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog even een beetje vorst
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Nog even een beetje vorst
Knappe opname hoor met een mooie winterse sfeer
Persoonlijk zou ik in de spiegeling proberen wat meer detail te steken zodat het overeenkomt met de lucht
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtKnappe opname hoor met een mooie winterse sfeer
Persoonlijk zou ik in de spiegeling proberen wat meer detail te steken zodat het overeenkomt met de lucht
grts
Sieg
Comment
-
Mooie compositie en fijne kleuren.
(lijkt tegenstrijdig maar m.i. ook in zwartwit sterk_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtMooie compositie en fijne kleuren.
(lijkt tegenstrijdig maar m.i. ook in zwartwit sterk_
Comment
-
Mooie foto hoor, prima compo en belichting
Comment
-
-
Hele mooie!
Knappe belichting, kleuren, compo... alleen mischien ik een beetje scherpte in de diepte (de bomen). Bewegingsonscherpte mogelijk?
Comment
-
Vriesweer prachtig vastgelegd. Dit is voor mij een van de betere landschapsfoto's deze week. Proficiat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtDit is voor mij een van de betere landschapsfoto's deze week.
Had hem eigenlijk in de Hof verwacht.Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen
Comment
-
Kwa compo kijkt die echt heerlijk weg...Zeer mooie voorgrond, en pracht kleuren..
Wel vind ik de foto behoorlijk uit balans, de gekleurde reflectie op het water/ijs zijn vele malen feller dan de lucht...Voelt voor mij niet echt natuurlijk aan. Een iets te sterk gradueel gebruikt hier.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk berichtKnappe foto, prachtige kleuren en compo!
mvg Christophe
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
Comment