Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Edge of reed
Collapse
X
-
-
Re: Edge of reed
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtEigenlijk doe ik dit "back to basic" veel te weinig. En het is zo leuk om te doen !
Edge of reed.
Sorry werk in uitvoering.
Bedankt voor de belangstelling.
(liefst op zwart)
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtIn 1e instantie had ik de verkeerde foto geplaatst. Is nu voor elkaar. Vandaar "werk in uitvoering".
Drie mooi afstekende kleur (grijs) laagjes. Prima polderfoto met de oplichtende rietlaag over de volle breedte en ook daar waaide het stevig zo te zien
Comment
-
Mooie omzetting.
Ook de "trapjesvorm" in het riet spreekt mij wel aan.
Comment
-
Mooie compositie en mooie bewerking.
Comment
-
-
Mooi gedaan Johan, knap met al die laagjes
Doch denk ik dat deze in kleur ook wel heel mooi moet zijn
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Inderdaad back to basic dit..Knap lijnenspel en compo, ook beetje laagwerking door de verschillende contrasten van voor naar achter...De zwart-wit omzetting benadrukt dit nogmaals..Knap..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooie omzetting, mooie compo met die lagen. Vind dit echt een mooie opname.
Comment
-
Vriendelijk dank voor de belangstelling en het commentaar geven.
Scherp gezien Raymond. Het randje is ontstaan toen ik aan de kleuren ben gaan "hangen", om deze contrasten te krijgen. De oorspronkelijke foto was nl. nogal vlak.(omdat de zon nog maar net op was)
Ik kan me voorstellen dat jullie in de veronderstelling zijn dat het een mooi kleurcontrast moest zijn, maar niets is minder waar.
Dus sorry Sieg, er komt geen kleurenversie.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Mooie omzetting, de strakke laagjes compo doet het hier prima
Comment
Comment