Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tainan desert
Collapse
X
-
[Showcase] Tainan desert
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Tainan desert
Mooie opname Jos, heel knap is die kronkel in de voorgrond
Goed de structuur opgetrokken
Lijkt wel één van mijn foto's, maar die is dan niet in Taiwan gemaakt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtheel knap is die kronkel in de voorgrond
Goed de structuur opgetrokken
Alleen spijtig van het harde daglicht, maar je kan moeilijk alles plannen op reis.
Comment
-
Mooi die lijnen en structuren, vooral die structuur op de voorgrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMaagdelijk mooie zandvlakte. Schitterend verschillende structuren tot aan de toppen van de duinen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk berichtMooi die lijnen en structuren, vooral die structuur op de voorgrond.
Comment
-
schitterende compositie.
(stout) vraagje : heb je korrel toegevoegd op het zand in de voorgrond ? ik vind dat wat "storen".mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Bedankt allen voor het reageren..
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtschitterende compositie.
(stout) vraagje : heb je korrel toegevoegd op het zand in de voorgrond ? ik vind dat wat "storen".Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooi. Vooral die leuke structuren in de voorgrond doen het voor mij.
Comment
-
-
-
Bedankt iedereen voor alle fijne reacties..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment