Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een morgen in Horst
Collapse
X
-
-
Re: een morgen in Horst
Wat zware bewerking maar kan wel voor mij. Toch nog wat lensvertekening die je in LR of PS wel kan verbeteren.
-
-
Jammer dat de bewerking ervoor zorgt dat lucht en weerspiegeling een overheersende rol gaat spelen.
Voor de rest toffe plaat !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Volg betreft de bewerking, vind die ook vrij zwaar, verder wel een mooie zo met die knappe reflectie..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk berichtIndd. mooie spiegeltje, maar waarom helemaal opzij geschoven?
Op 1/3 zou ideaal geweest zijn.
Zou eender de bovenkant meer ruimte laten, ipv onderaan.
Comment
-
en zeggen dat ik 15 jaar op 800m van dit juweeltje gewoond heb. Maar in de eerste 10 jaar of zo mocht je zelfs het bos nog niet in. Dat is nu toch wel zeer hard veranderd, en zeker ten goede.
de spiegel vind ik heel mooi, maar de foto is net iets te veel bewerkt, me dunkt. Zit daar links van het kasteel niet die lelijke witte tent, of hebben ze die ondertussen afgebroken ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment