[IMG][/IMG]
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Riet
Collapse
X
-
-
Re: Riet
Knap sfeerbeeld.( je zou nog wat met de kleurbalans kunnen spelen, bijvoorbeeld meer geel minder groen maar dat is allemaal kwestie van smaak.). twijfelde een beetje over het strookje gras onderaan maar bij nader inzien geeft het ook net iets meer diepte.
-
Prachtige sfeerfoto. Ook ik vind dat strookje gras net iets te zwaar. Klein strookje eraf misschien?
Maar toch: prachtige foto
Comment
-
Inderdaad een heel fijn sfeerbeeld met bijna transparant riet. Gezien de tijd van het jaar prefereer ik een ietsje koelere afwerking
Comment
-
-
Mooie sfeer heb je in dit beeld verkregen
Persoonlijk had ik een stapje opzij gezet zodat de voorste boom los kwam van die andere in de achtergrond
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Het verschil in contrast is echt heel mooi in deze foto.
Niets mis met de tint,maar ik denk dat je hiermee eindeloos kan experimenterenNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooie foto, hier in de westhoek zie ik dikwijls de zon prachtig spelen met de rietpluimen. Nooit geen tijd om te stoppen en foto's te maken op dat moment, jij hebt het mooi weergegeven.
Comment
-
-
Deze had ik al een paar keer bekeken omdat ik ze zo mooi vind. Proficiat dan ook met je HOF!
Comment
-
Proficiat !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment