Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Voor mij een geslaagde opname.
Het is een beetje mysterieus, sprookjesachtig voor mij. Mooi hoe je het licht in die sneewkristallen hebt weten te vangen.
Het geeft mij het gevoel van een soort suikerachtig sneeuw
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Foto is inderdaad perfect zoals hij is.
Mooie maan- en sterrenhemel en subtiel belicht sneeuwtapijt. Vooral het spel tussen 'magisch licht' en schaduw op dat sneeuwtapijt is zeer geslaagd.
Prachtig geslaagde foto. Maar ik zit ook met diezelfde vraag van de vele sterren die te zien zijn, zelfs direct naast die heldere maan? En dan nog die lichte gloed aan de horizon erbij. Heel mooi gedaan wel.
Voor mij een geslaagde opname.
Het is een beetje mysterieus, sprookjesachtig voor mij. Mooi hoe je het licht in die sneewkristallen hebt weten te vangen.
Het geeft mij het gevoel van een soort suikerachtig sneeuw
deka
Nu nog ergens een elfje die elfenstof rondstrooid en het sprookje is compleet
Prachtige foto!!!!
Grt. Ria
Comment