deka
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ergens onderweg
Collapse
X
-
-
-
Re: ergens onderweg
Heel mooi gedaan.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtKnap gedaan die filmische afwerking
grts
Sieg
Comment
-
Ook weer een hele mooie dit, Kwa compo was je HOF foto wel mooier, deze is wat drukker door de takken in de voorgrond...Hier heb je dan wel weer heel mooi licht te pakken..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Helemaal akkoord met Sieg, echt mooi en vernieuwend om deze bosfoto's te zien.
Comment
-
ben eigenlijk wel eens curieus naar de "bewerkingen" van deze bijzondere mooie opname.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Sieg,Bouk, Olivetti,jos82,riha,evelynvancky,Smets84,Iegienie, Frakske
Allen bedankt voor jullie visie bij dit beeld.
@jos82 : compo is inderdaad anders dan vorige bosfoto, is ook op andere plaats genomen. Ik " viel " vooral voor de speciale lichtstroken die door de bomen vielen op dat moment, waardoor ik wat toegifte heb gedaan op de compo. Ander standpunt innemen, waardoor de takken in de voorgrond er niet waren, was geen optie , want dan was ik de lichtstroken kwijt.
@Iegienie : bewerkingen op dit beeld zijn gemaakt in LR. Er werd oa gewerkt met een tweetal gradiënten, een paar radiaalfilters, gesplitste tinten hooglichten en schaduwen, verzadiging.
Het was mij in dit beeld vooral te doen om de speciale lichtstroken en het aanwezige licht in de " picture " te plaatsen. Mede door dan ook met verzadiging, witten, zwarten, kleurtemperatuur te werken heb ik dan ook de bijzondere sfeer die ik persoonlijk aanvoelde op dat moment, proberen vast te leggen. Bij heel wat beelden is het gewoon met heel kleine stapjes nog wat aanpassen hier of daar, dan even laten rusten en dan nog eens wat aanpassen.
grt,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
-
Knap.
Comment
Comment