Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Porthcurno Beach 2x
Collapse
X
-
[Showcase] Porthcurno Beach 2x
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Porthcurno Beach 2x
Mooie opnames Jos, mijn voorkeur gaat uit naar de dynamiek en compo van de eerste
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Alletwee heel mooi maar ook voorkeur voor de eerste qua dynamiek.
Comment
-
Zonder meer de tweede. Een veel interessantere kustlijn door de vergroting. Waarom heb je hier gekozen voor ISO 1100?
Comment
-
-
Alle twee heel mooi, maar ik heb een lichte voorkeur voor de tweede (ook al heb ik op de eerste ik niks aan te merken).
mvg
PhilipMvg Philip
Comment
-
Beide foto's vertellen hun eigen verhaal. Een fraai realistisch beeld van die plaats.
Knap hoe je ondanks de bewolking er nog van zulke fris ogende foto's van hebt kunnen maken.
En net op tijd ingepakt, om een bekeuring te ontlopen. haha !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
de tweede met het water van de eerste...mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Bedankt allen voor alle fijne reacties weer..
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtZonder meer de tweede. Een veel interessantere kustlijn door de vergroting. Waarom heb je hier gekozen voor ISO 1100?Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Volg voorgangers en vind deze twee mooi.
Is moeilijk kiezen. In de eerste vind het ik het water met die " aanloopstrepen " mooi.
In de tweede vind ik de kracht van het water dat op de rotsen slaat dan ook weer iets hebben.
Maw ik kies liever niet :-)
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
Comment