Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Dat is een hele mooie dit hoor...Prachtig dat warme licht..
Als ik klein beetje kritisch mag, dan is het het felle licht op de eerste plas, hier blijft mijn blik toch een beetje hangen.
Als het origineel voldoende groot is zou je kunnen overwegen te croppen tot aan de waterlijn, en dan links ook stukje eraf...Word het wel een heel ander beeld, maar zeker ook mooi.
Een foto die je weer naar betere(warmere) tijden doet verlangen.
Ik kan het mis hebben, maar ik denk dat je de lucht behoorlijk donker hebt gemaakt. Daar is op zich niets verkeerd aan, maar het contrast wordt daardoor groter, tussen plasjes en lucht.
Geen idee, hoe en met welke camera, maar ik zou je zeker aanraden om altijd de hooglichtwaarschuwing, of histogram aan te zetten.
Zit het niet in 1 belichting, kan je eventueel een blend maken van meerdere belichtingen.
Iedereen bedankt voor jullie inbreng . @ Sieg inderdaad stond de zon nog heel hoog vandaar die felle vlakken in het water, alhoewel ik de hooglichten volledig teruggeschroefd heb. Jammer genoeg was dit licht maar van heel korte duur, zodat het niet mogelijk was om nog eventjes te wachten tot de zon een beetje lager en zachter was. Nadien was de zonsondergang een beetje een "tegenvaller", zonder mooie gloed en kleuren.@ Jos82 Ik wil mijn compo zo laten want voor mij zijn die meeuwen in de voorgrond toch wel een meerwaarde (hopelijk vind je het niet erg)
grt. Ria
Comment