Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cantal Light

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cantal Light

Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
    Hoi Jos, erg hartelijk dank. De ruis heeft waarschijnlijk met de verkleining te maken en het opslaan van de JPEG op erg lage kwaliteit. Foto werd genomen met D750 op ISO 100.
    Bedankt voor de toelichting Danny..
    Je hebt inderdaad een pracht website, mooi gepresenteerd ook...Tof te zien dat je haast alles met behoorlijk wat mm's doet, geeft een hele eigen style..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Re: Cantal Light

Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
      Bedankt voor de toelichting Danny..
      Je hebt inderdaad een pracht website, mooi gepresenteerd ook...Tof te zien dat je haast alles met behoorlijk wat mm's doet, geeft een hele eigen style..
      Is inderdaad misschien wel eigenaardig dat ik erg graag met tele werk voor m'n landschappen,Jos. Het geeft je veel meer vrijheid om te fotograferen...gewoon een beetje verder kijken Heb de Nikon 80-400 ondertussen wel verkocht wegens te zwaar tijdens de lange wandelingen....m'n knieën zijn niet zo best en ik moest het gewicht van m'n rugzak afbouwen. Heb deze vervangen door de Nikon 70-200 F4 + 1.4TC op een cropcamera ipv fullframe. Ben erg tevreden van deze combinatie. Die 70-200 F4 is een toplenske...jij gebruikt ze ook zie ik
      Danny's Photosite

Comment

Working...
      X