Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
St Michael’s Mount + update
Collapse
X
-
-
Re: St Michael’s Mount
Ik zou er nog wat lucht afcroppen om het pano-gevoel te forceren. Staat nog op mijn to do list want het menselijk oog staat boven iedere foto toch?
-
In eerste instantie dacht ik dat er iets mis was met de scherpte maar toen zag ik het rotsje in de voorgrond en las ik je bijhorende commentaar
Maakt het beeld boeiend en origineel voor mij.
Groeten, Marchristan.
Comment
-
-
Knappe compo
had natuurlijk mooier geweest met een sunset of sunrise, maar mag er zo ook zijn hoor.
Ik volg ivm de crop en het pano-gevoel
mvg Christophe
Comment
-
-
Ik vind 'm dan weer mooi zoals hij is, de compo vind ik eigenlijk perfect
Volgens mij zou deze het ook goed doen in zw-wt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment
-
verzorgd op technisch en compositorisch vlak. zoals we van je gewend zijn !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Mooi beeld van de Mount zelf.
Voor mij persoonlijk zou er nu net iets meer mogen gespeeld zijn met de sluitertijd voor het effect van het water, maar is persoonlijke smaak.
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Wat stel je voor als sluitertijd ? Korter of langer, dan nu ?(is nu 1 minuut)
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtVoor mij persoonlijk zou er nu net iets meer mogen gespeeld zijn met de sluitertijd voor het effect van het water, maar is persoonlijke smaak.
deka
Voor de liefhebbers een stuk lucht afgesneden.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
[QUOTE=Johan1956;4530176]Wat stel je voor als sluitertijd ? Korter of langer, dan nu ?(is nu 1 minuut)
Persoonlijk zou ik hem dan nog wat langer genomen hebben, zodat je nog meer het effect van het ' zijdeachtig " water zou krijgen.
Comment
-
Up voor mij ook beter omdat er in de lucht weinig te beleven valt.
Vind hier vooral het contrast tussen de scherpte v/d 'berg' en het spelen met de sluitertijd een meerwaarde.Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen
Comment
-
[QUOTE=deka;4530189]Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtWat stel je voor als sluitertijd ? Korter of langer, dan nu ?(is nu 1 minuut)
Persoonlijk zou ik hem dan nog wat langer genomen hebben, zodat je nog meer het effect van het ' zijdeachtig " water zou krijgen.
dekaNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
[QUOTE=Johan1956;4530199]Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtBedankt voor je snelle reactie en het meedenken. We zullen het niet meer te weten komen, maar ik denk dat de doorzichtbaarheid van het water een stuk minder geworden zou zijn. En dat vind ik nu mooi.
Comment
Comment