Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
zo zie je maar dat iedereen zijn eigen visie heeft. in deze volg ik je dus niet, LG...
Ik vind dat die bovenste wolkjes helpen het kader te scheppen, en de groene band geeft wat dimensie aan de foto.
't Ja, het is uw foto zoals u die graag ziet en ik geef u enkel mijn mening voor wat ze waard is.
Die bovenste wolk harmonieert helemaal niet met de rest van de foto.
Ook het groen onderaan vecht met de zachte tonen in de rest van de foto.
Prachtige sfeer daar voor je deur en wat een ruimte ! Ik zag de foto toch liever in 'showcase' en ik zou er niets aan veranderen omdat de inhoud mij een goed gevoel geeft
De visie van LG zorgt voor een rustigere plaat. Jouw visie heeft dan weer een heel ander effect. Beide zijn aanvaardbaar voor mij.
Het blijft een mooie plaat, showcase waardig.
Méér dan showcase waardig!
Hoewel ik het ook liever zie zonder die wolken bovenaan, heb zelf eens gekeken, en het wordt nog veel rustiger.
Het groen onderaan vind ik dan wel weer mooi.
Maar blijft prachtig
mvg Christophe
heb de foto dan maar uit showcase en in oordeel gezet.
Pieter is die foto nu ineens niet SC waardig meer na mijn commentaar?
Ik vind in ieder geval van wel hoor!
Te meer ik zie graag foto's van bij ons, en vind het verheugend te kunnen vaststellen dat er toch nog Belgen zijn die de schone plekjes in ons landje weten te vinden en die prachtig in beeld weten te brengen.
Ik had helemaal niet verwacht dat mijn commentaar zoveel commotie te weeg zou brengen, dat was geenszins mijn bedoeling.
Daarop heb ik besloten mij meer passief terug te trekken.
Even goede vrienden Pieter?
oeps, dat was nu eens echt helemaal de bedoeling niet, Luc.
tuurlijk even goede vrienden, jij (en de andere commentarieerders) nemen tenminste de moeite om hun gedacht te zeggen.
om het goed te maken zal ik straks een update plaatsen, want alle jullie commentaartjes hebben me ondertussen zelf wat aan het denken gezet. maar eerst iets anders afwerken.
Het landschap komt door de nevel heel mooi tot zijn recht..
Het groene onderin zorgt naar mijn idee voor een dieptewerking. Met de wolk heb je gewoon de pech dat hij door de vorm, iets teveel aandacht trekt.
Weghalen hoeft van mij niet, maar de foto wordt m.i. wel rustiger als het allerbovenste wolkje afgesneden wordt.
Niets mis met verschillende inzichten en meningen, hoor.
Mooie opname Pieter, en goed om eindelijk nog eens iets te zien uit onze eigen lage landen
Vind beide versies goed hoor en trouwens ik kijk eigenlijk nooit naar het voorvoegsel SC of Beoordeling
Comment