Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Haifoss
Collapse
X
-
-
Re: Haifoss
Altijd moeilijk om op deze manier de hoogte van iets aan te geven, maar lijkt me heel indrukwekkend zo
Op mijn scherm is het water iets te blauw maar voor de rest wel een mooie opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Indrukwekkende plaats.
Ik denk ook dat de foto net iets te blauw is. Vermoedelijk een combinatie van WB en het blauw wat desatureren.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
beetje een moeilijke ,,zelf zou ik hier een kortere sluiter genomen hebben ,vind de compo ook wat moeilijk omdat ik constant wordt geen en weer geslingerd tussen de 2 watervallen ,miss was 1 wel beter geweest (mijn gevoel hè ) hou gewoon eens je hand voor die kleine waterval ,ik vind het een veel sterker beeld
wel komt de diepte veel meer tot zijn recht op de grote versie die heel knap van detail is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtbeetje een moeilijke ,,zelf zou ik hier een kortere sluiter genomen hebben ,vind de compo ook wat moeilijk omdat ik constant wordt geen en weer geslingerd tussen de 2 watervallen ,miss was 1 wel beter geweest (mijn gevoel hè ) hou gewoon eens je hand voor die kleine waterval ,ik vind het een veel sterker beeld
wel komt de diepte veel meer tot zijn recht op de grote versie die heel knap van detail is
Spijtig genoeg had ik daar niet veel tijd om verschillende standpunten uit te proberen.
De mensen die ons een lift hadden gegeven stonden er op om ons terug aan onze wagen af te zetten, dus kon er geen uren blijven rondhangen ;-)
Comment
-
-
Ik zie hier geen foto meer Stefan?Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtIk zie hier geen foto meer Stefan?
Heb de Flick link er eens terug ingezet, en foto wordt nu enkel in het groot getoond. Geen idee waarom.
Comment
-
-
mijn afwijkend gevoel voor te brave composities is helemaal gelukkig met deze foto. Je slaagt er imho perfect in om de enorme diepte en wijdsheid van dit stuk puur natuur in beeld te brengen. alhoewel, puur natuur zou nog puurder zijn zonder de electriciteitspalen. lol.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Nu is de foto wel te zien...Mogelijk lag Flickr er even uit..
In ieder geval weer een mooie foto van deze watervallen... Sluitertijd is voor mij prima, blijft altijd een smaakkwestie.
Kwa compo kan ik Patrick wel wel volgen, anderzijds geeft het nu wel meer de weidsheid van het landschap heel goed weer..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtToch beter weg doen hoor, die hoogspanningsleiding .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
Comment
Comment