Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
één van mijn wensen om dit ook nog eens te kunnen vastleggen ,en vooral zoals jij dat hebt gedaan ,prachtig
Dan heb je misschien geluk.
Tegenwoordig vliegt transavia op kitilia (fins lapland) voor weinig geld. tegenwoordig kun je dus al voor 600 euro een week naar lapland met verblijf en vlucht in.
Feit is natuurlijk dat je ook een beetje geluk moet hebben. het moet namemijk helder zijn en liefst geen volle maan en dan moet er ook nog eens geomagnetische activeiteit zijn.
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Mooi natuurfenomeen.
De sneeuwscooter moest er niet bij voor mij, vooral omdat deze wordt aangesneden en de achterkant niet zo boeiend is als bvb een volledig zijprofiel.
Dit is voor ons fenomenaal om te zien. De compo vind ik schitterend vastgelegd, knap evenwicht en het kleurlicht lijkt me ook realistisch. Prachtig beeld Martijn
de zon gaat naar een minimum, dus de volgende jaren waarschijnlijk minder activiteit.
machtig om zien, maar de scooter breekt voor mij ook wel wat de sfeer.
het is nu inderdaad heel rustig op de zon. gelukkig is solaire activiteit niet de enige oorzaak van aurora borealis. hierboven was het noorderlicht niet afkomsting van een zonnevlam maar van een coronaal gat
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment