Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De laatste der ...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: De laatste der ...
Dit beeld heeft volgens mij te lijden aan oversaturatie, het wolkje bovenaan is uitgeblankt en het blauw is zo diep... Een iets zachtere toon is misschien aangewezen zodat ook het zwart wat meer doortekening kan geven. Het uitzicht en de compo vind ik prima, het toont de woestheid van dit gebied.
Trekken jullie zich nu terug in winterslaap ? Ik kan niet anders dan dit te betreuren en zou het toch alleen aan de dieren voorbehoudenKunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Hele knappe locatie die tot de verbeelding spreekt
Ik denk wel dat Raymond gelijk heeft wat de kleuren betreft
Spijtig te horen Manuel dat ook jij er een rustpauze inlast, het werkt aanstekelijk geloof ik
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
-
persoonlijk vind ik de kleuren niet verkeerd ,het is dikwijls normaal dat er een blauwe gloed in de bergen hangt ,ook de kleur van de bergen en water vind ik mooi ,miss zou het wel kunnen dat je hier een pola hebt gebruikt wat de kleuren accentueert , knappe locatie dito foto
ik hoop dat toch nu niet iedereen hetzelfde doet op hetzelfde moment
Comment
-
interessante foto om naar te kijken en te ontdekken. maar het blauwige voor de bergen is niet het blauwige in de verte lijkt me net iets te, eum, magenta of zo ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Het één en ander zal misschien te verklaren zijn doordat ik 5 foto's heb gebruikt om tot dit resultaat te komen.
De zon stond namelijk niet ideaal om deze in één shot te schieten.
Het wolkje ga ik thuis nog proberen weg te werken. En als de meerderheid struikelt over de lucht, pas ik die ook nog aan.
Bedankt voor de vele reacties en nuttige tips.
Comment
-
Comment