Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
prachtig ,mooi rustig beeld ,miss de verscherping op het panton wat omlaag halen zodat het ook wat "soft" oogt zou beter passen in het totaal beeld vind ik ,de mooie zachte pastelkleuren doen het hier heel goed ,knap werk
Bedankt voor de reacties. Zeer gewaardeerd !
@ Patrick : Bedankt voor de tip. Een update is geplaatst.
@ Steef : Absoluut geen vignet toegepast. Een kwestie van het licht op de juiste plaats. Het valt me overigens op dat het bij L.E.-opnemen eerder manifesteert. Vind het bij deze foto zeker niet misstaan.
@ Evelyn : Alhoewel ik uit de streek kom, weet ik het ook niet. Er zijn wel restanten van een oude loswal, dus misschien een plaats om vast te leggen, tijdens de bietencampagne ?
Google wist het ook niet.
Knappe LE Johan! Mooi licht en kleuren, perfecte sluitertijd.
Mooi werk!
Ik ben best wel nieuwsgierig waar dit object te vinden is . Maar er zijn zo wel meer dingen te vinden in jouw buurt hé Johan
Mvg Christophe
In de Moeren vindt je die voorwerpen ook maar dan zijn dat sassen om het overlopen van de grachten tegen te gaan of zoiets. Daarmee vond ik het raar dat dat zomaar ergens precies in een meer staat.
Je kent mijn opvatting over bevroren toestanden met water In de context van "bevriezing" zeker in deze periode kan ik het als een mooie foto omschrijven, zacht van kleur, diepte en prima licht
Comment