Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Allee Benny, zo klein en dan noch in "Oordeel", dat is "Showcase" en je zou iedereen een plezier om die op 1024 pix langste zijde te posten.
Prachtige streek maar ook heel mooie compositie hoor.
Kleuren zitten super goed zo te zien.
2x klikken is inderdaad zeer de moeite waard. Schitterend landschap in spiegeling.
Ik twijfel echter aan het gebruik van het gradueel filter. Weglaten zou denk ik een frisser beeld opleveren.
Een hele mooie foto van een indrukwekkend landschap.
Niet makkelijk als de zon zo hoog staat en je de foto ook nog eens met fel tegenlicht nam (te zien aan de flare vlekken aan de rechterkant).
Ik zou eventueel proberen om de blauwe zweem in de rotspartijen in de schaduw wat te verminderen.
Maar voor de rest... indrukwekkend
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Een hele mooie foto van een indrukwekkend landschap.
Niet makkelijk als de zon zo hoog staat en je de foto ook nog eens met fel tegenlicht nam (te zien aan de flare vlekken aan de rechterkant).
Ik zou eventueel proberen om de blauwe zweem in de rotspartijen in de schaduw wat te verminderen.
Maar voor de rest... indrukwekkend
Hehe klopt... Deze foto is een beetje voor de middag gemaakt
Comment