Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mistig Pellenberg
Collapse
X
-
-
Re: mistig Pellenberg
Mooi hoor, al had ik hem graag ook in de iets kleurigere versie gezien. Of puur Z/W.
-
Ja Frans, ook enorm mooi. Die benadert die van den Eddy heel van nabij. Super voor mij.
Misschien nog een ietsje pietsje donkerder maken?
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
awel, frans, deze keer ben ik geen echte fan. mag ook eens he.
tis iets met die draad en dat kotteken denk ik.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtEen prachtig diepe plaat , met een belichting die ik mooier/natuurlijker vind.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Bedankt voor de leuke reacties !
Kleuriger kan niet zonder daar een extra pot verf in te gieten want de kleur die er niet was die kan je er met een beetje schuifwerk niet instoppen.
Dat het een ietsepietske sepia lijkt dat kan alleen een de kleurentemperatuur liggen.
Iets donkerder maken dat zou nog wel lukken maar ergens zou dat dan weer de sfeer veranderen naar een wat dramatischer beeld.
Ik denk dat ik er voorlopig maar niks aan doe, ik kan er zelf mee leven met kotteke en albedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Een heel mooie foto met een fijne ingetogen maar duistere sfeer. Ik zou er een mooi verhaal bij kunnen bedenken...
Comment
-
Volledig mijn ding Frans,enorm veel sfeer en prachtige kleurtoning!
mvg Christophe.
Comment
-
-
Comment