Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ganden Sumtsenling II
Collapse
X
-
-
Re: Ganden Sumtsenling II
Prachtig Oosters tafereeltje. De wolkjes voor de berg zijn een flinke meerwaarde.
Ik denk dat de compo net wat fijner is, als het gewas links eraf gesneden wordt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Mooi! Ik twijfel of ik de gewassen zou wegknippen, de gebouwen komen dan te krap in de foto te zitten. Ik zou het niet doen. En ik denk dat Johan rechts bedoelt
Een 16:9 formaat laat de gebouwen dan weer wat beter uitkomen.
Comment
-
Wat ik bedoel is de onderste 2 cm eraf, zodat het hoekje links met water begint. Sorry, als ik onduidelijk was.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtWat ik bedoel is de onderste 2 cm eraf, zodat het hoekje links met water begint. Sorry, als ik onduidelijk was.
Mooi gedaanNikon shooter - Samyang fan
Comment
-
-
misschien een ideeke om wat meer pit in de huizen te steken ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Ga hier toch voor het origineel, juist dat gras in de voorgrond geeft extra diepte..Maar zowiezo weer een mooie van je inmiddels al knappe reeks..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment