Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ondanks de grijzige lucht geeft deze foto me toch echt een zomers gevoel...Mooi die intens gele zonnebloemen.
Door het gebruik van wat meer mm;s heb je ook mooi laagjes gecreeerd..Mooie Frans..
zeer mooi gedaan frans ,vooral door het grauwe in de lucht wat voor een natuurlijk diffuus zorgt zijn de kleuren heel mooi
gebeurd niet zoveel in landschap maar hier zou ook een focusstacking kunnen toegepast zijn om al de bloemen scherp te hebben
zeer mooi gedaan frans ,vooral door het grauwe in de lucht wat voor een natuurlijk diffuus zorgt zijn de kleuren heel mooi
gebeurd niet zoveel in landschap maar hier zou ook een focusstacking kunnen toegepast zijn om al de bloemen scherp te hebben
In dit geval heb ik bewust de voorgrond onscherp gelaten hoor Patrick maar bedankt voor de suggestie !
Een groothoek en voldoende diafragmeren kon ook maar dan krijg je door de andere beeldhoek ook een totaal ander beeld hé en dat was ook de bedoeling niet.
Iedereen bedankt voor de reacties en een fijn 2017 toegewenst !
Hoe kan ik deze gemist hebben?
Vind die bijna een miniatuurken zo met de scherpte in het midden.
Zo'n foto's van bij ons en vooral deze die iets speciaals in zich hebben vind ik super, DAT is fotografie.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment