Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hooglinden op zijn zomers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Hooglinden op zijn zomers


    tijdens een grauwe soms wat druilerige octoberdag

    Last edited by Frakske; 16 maart 2017, 20:27.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Hooglinden op zijn zomers

    De kleuren komen mooi uit ondanks het sombere weer.

    Comment


    • #3
      Re: Hooglinden op zijn zomers

      Fraaie kleuren, en zeker mooie DoF.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Hooglinden op zijn zomers

        Mooi in lagen de diepte uitgewerkt. Een vrolijke plaat met die bloemen en zo wordt een sombere dag knap in de bloemetjes gezet
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Hooglinden op zijn zomers

          Mooie laagjes met een fleurige voorgrond
          Het grijze weer is er wel aan te zien maar dat maakt de opname net zachter

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Hooglinden op zijn zomers

            Ondanks de grijzige lucht geeft deze foto me toch echt een zomers gevoel...Mooi die intens gele zonnebloemen.
            Door het gebruik van wat meer mm;s heb je ook mooi laagjes gecreeerd..Mooie Frans..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Hooglinden op zijn zomers

              zeer mooi gedaan frans ,vooral door het grauwe in de lucht wat voor een natuurlijk diffuus zorgt zijn de kleuren heel mooi
              gebeurd niet zoveel in landschap maar hier zou ook een focusstacking kunnen toegepast zijn om al de bloemen scherp te hebben

              Comment


              • #8
                Re: Hooglinden op zijn zomers

                mij stoort die onscherpe voorgrond eigenlijk niet. geeft wat extra diepte aan de foto.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: Hooglinden op zijn zomers

                  Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  zeer mooi gedaan frans ,vooral door het grauwe in de lucht wat voor een natuurlijk diffuus zorgt zijn de kleuren heel mooi
                  gebeurd niet zoveel in landschap maar hier zou ook een focusstacking kunnen toegepast zijn om al de bloemen scherp te hebben
                  In dit geval heb ik bewust de voorgrond onscherp gelaten hoor Patrick maar bedankt voor de suggestie !
                  Een groothoek en voldoende diafragmeren kon ook maar dan krijg je door de andere beeldhoek ook een totaal ander beeld hé en dat was ook de bedoeling niet.
                  Iedereen bedankt voor de reacties en een fijn 2017 toegewenst !
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hooglinden op zijn zomers

                    Hoe kan ik deze gemist hebben?
                    Vind die bijna een miniatuurken zo met de scherpte in het midden.
                    Zo'n foto's van bij ons en vooral deze die iets speciaals in zich hebben vind ik super, DAT is fotografie.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hooglinden op zijn zomers

                      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                      Zo'n foto's van bij ons en vooral deze die iets speciaals in zich hebben vind ik super, DAT is fotografie.
                      Bedankt voor DAT compliment
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment

                      Working...
                      X