tijdens een grauwe soms wat druilerige octoberdag
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hooglinden op zijn zomers
Collapse
X
-
-
Re: Hooglinden op zijn zomers
Mooie laagjes met een fleurige voorgrond
Het grijze weer is er wel aan te zien maar dat maakt de opname net zachter
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Ondanks de grijzige lucht geeft deze foto me toch echt een zomers gevoel...Mooi die intens gele zonnebloemen.
Door het gebruik van wat meer mm;s heb je ook mooi laagjes gecreeerd..Mooie Frans..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
zeer mooi gedaan frans ,vooral door het grauwe in de lucht wat voor een natuurlijk diffuus zorgt zijn de kleuren heel mooi
gebeurd niet zoveel in landschap maar hier zou ook een focusstacking kunnen toegepast zijn om al de bloemen scherp te hebben
Comment
-
mij stoort die onscherpe voorgrond eigenlijk niet. geeft wat extra diepte aan de foto.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtzeer mooi gedaan frans ,vooral door het grauwe in de lucht wat voor een natuurlijk diffuus zorgt zijn de kleuren heel mooi
gebeurd niet zoveel in landschap maar hier zou ook een focusstacking kunnen toegepast zijn om al de bloemen scherp te hebben
Een groothoek en voldoende diafragmeren kon ook maar dan krijg je door de andere beeldhoek ook een totaal ander beeld hé en dat was ook de bedoeling niet.
Iedereen bedankt voor de reacties en een fijn 2017 toegewenst !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Hoe kan ik deze gemist hebben?
Vind die bijna een miniatuurken zo met de scherpte in het midden.
Zo'n foto's van bij ons en vooral deze die iets speciaals in zich hebben vind ik super, DAT is fotografie.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk berichtZo'n foto's van bij ons en vooral deze die iets speciaals in zich hebben vind ik super, DAT is fotografie.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Comment