Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit gebouwtje hebben we hier al op verschillende manieren zien voorbij komen en steeds denk ik, daar moet ik ook eens naartoe en steeds vergeet ik het weer
Dus bedankt om dit weer even in de kijker te zetten
Mooi vastgelegd en de mensen erbij maken het af
Mooi in beeld gezet.Vooral de gekleurde banen doen het erg goed.
Ik volg over de lucht, maar tevens is het frappant dat het precies op de hoogte van het dakje lichter is.
Dank voor jullie terechte opmerkingen. Dat is de kracht van BD: je zit zo op de foto te kijken tijdens de nabewerking dat je de fouten niet meer ziet. Gelukkig zijn er dan collega's die je er op wijzen.
website: http://johanluyten.500px.com "I always thought good photos were like good jokes. If you have to explain it, it just isn't that good"
Comment