Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The old Barn
Collapse
X
-
[Showcase] The old Barn
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: The old Barn
Prachtig zoals een z/w moet zijn, schitterend landschap met veel diepte rechts in beeld. Ook voor u de beste wensen en veel fotografieplezier!
Comment
-
Jos, ik heb je foto even naar binnen gehaald en in PS even mee gespeeld in niveau's. Daar is nog wat te verdienen door de wittonen wat naar links te verplaatsen. Krijgt de foto meer pit.
Probeer zelf eens. Overigens een pracht plaat.
Gr. JoopAls je een typevout vindt, mag je hem hebben.
Comment
-
-
Bedankt iedereen al voor de fijne reacties..
Oorspronkelijk geplaatst door Motokop Bekijk berichtJos, ik heb je foto even naar binnen gehaald en in PS even mee gespeeld in niveau's. Daar is nog wat te verdienen door de wittonen wat naar links te verplaatsen. Krijgt de foto meer pit.
Probeer zelf eens. Overigens een pracht plaat.
Gr. Joop
Is inderdaad wel een goede tip, het dak van het schuurtje krijgt dan vooral wat extra pit.
Heb wel een masker over de lucht gelegd omdat de hooglichten daar al op het randje zaten.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
zeer fijne fotografie.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtBedankt iedereen al voor de fijne reacties..
Bedankt Joop update geplaatst.
Is inderdaad wel een goede tip, het dak van het schuurtje krijgt dan vooral wat extra pit.
Heb wel een masker over de lucht gelegd omdat de hooglichten daar al op het randje zaten.
Gr. JoopAls je een typevout vindt, mag je hem hebben.
Comment
-
Mooie compo heb je hier gekozen Jos en een zeer geslaagde omzetting
De update komt bij met net iets te hard over, dus geef mij maar het origineel
Zeer knappe opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
doe mij maar de update...mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Bedankt allen nog voor de nagekomen reacties..
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtZelf had ik net iets minder verscherptNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment