Valt dit ook onder da categorie Landschap of is dit Zeeschap
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Huis met zicht op zee
Collapse
X
-
[Showcase] Huis met zicht op zee
Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.Labels: Geen
-
-
Re: Huis met zicht op zee
bevreemdende foto. goed gedaan !
ik zou hem niet aan mijn muur hangen, maar een ganse serie dergelijke foto's zou wel de moeite zijn.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Goed gezien hoor en mooi vastgelegd
Heel apart zo'n hokje alleen op het strand
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Blijft een mooi fotoonderwerp dit soort strandhuisjes...Mooi shot welke een fijn vakantiegevoel geeft...
Denk dat een wat lager standpunt nog mooier had geweest, nu staat de bovenkant gelijk met de horizon..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtBlijft een mooi fotoonderwerp dit soort strandhuisjes...Mooi shot welke een fijn vakantiegevoel geeft...
Denk dat een wat lager standpunt nog mooier had geweest, nu staat de bovenkant gelijk met de horizon..
Voor dit detail heb ik zo m'n best gedaanHet pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtDenk dat een wat lager standpunt nog mooier had geweest, nu staat de bovenkant gelijk met de horizon..
Dat wolkje net in de opening heeft naar mijn mening geen toegevoegd waarde.
Comment
Comment