Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In deze foto zou men de halo's alsook het groen kunnen in twijfel trekken doch ik heb hierbij mijn twijfels. Voortgaande op foto's uit die landen en streken aldaar die ik gezien heb (en dat zijn er veel) zijn toch ongeveer van dezelfde orde, maar de maker kan altijd ingrijpen natuurlijk. Kortom, de sfeer is knap, de diepte mooi en de kleuren neem ik er bij
In deze foto zou men de halo's alsook het groen kunnen in twijfel trekken doch ik heb hierbij mijn twijfels. Voortgaande op foto's uit die landen en streken aldaar die ik gezien heb (en dat zijn er veel) zijn toch ongeveer van dezelfde orde, maar de maker kan altijd ingrijpen natuurlijk. Kortom, de sfeer is knap, de diepte mooi en de kleuren neem ik er bij
Dat denk ik ook. De rijstvelden die ik gezien waren ook ongelooflijk diep groen.
Ik vind dit je betere Vietnam foto tot nog toe.
De halo's lijken inderdaad op optrekkende mist (niet vreemd in een tropisch land tussen de bergen).
En de kleuren, ook al zouden ze gepusht zijn, vind ik net heel mooi.
Tikje te weinig lucht, maar ik veronderstel dat het zonnetje daar nét iets te fel werd.
Deze foto is 's morgens heel vroeg genomen. (vandaar de mist in de bergen) Bewust stuk van de lucht weggelaten om geen uitgebeten zonlicht te hebben.
Kleuren van de rijst velden zijn inderdaad onnatuurlijk groen.
Bedankt voor jullie input.
Comment