Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De steiger lijkt wel in het luchtledige te zweven, door de L.E.
Omdat ik beiden geweldig vind ga ik geen keuze maken, maar ik geef je wel een dik compliment voor de prachtige omzetting.
Hele knappe opname Christophe, wat een rust met die lange sluitertijd
één dingetje vind ik wel spijtig bij de kleurenversie, dat plakaatje links op de steiger
De Zestigvoetkreek ... hoe kom jij daar terecht ? Ben je uit die buurt misschien ?
Hele knappe opname Christophe, wat een rust met die lange sluitertijd
één dingetje vind ik wel spijtig bij de kleurenversie, dat plakaatje links op de steiger
De Zestigvoetkreek ... hoe kom jij daar terecht ? Ben je uit die buurt misschien ?
grts
Sieg
Hoi Sieg!
Over het plakaatje heb ik getwijfeld, daarom heb ik bij ik eentje met en eentje zonder gepost, voor elk een verschillende titel
Ik woon in Zomergem, tegen Gent
Maar mijn zoektocht naar LE objecten, scheepswrakjes, paaltjes, steigers, staketsels, vuurtorens enz... gaat ver Sieg, en daar wil ik wel een kilometertje voor rijden met de auto.
Zo heb ik op google maps al veel sterretjes staan
Meestal zoek ik wat verschillende objecten in een gebied. Zo heb ik dus eergisteren de Clinge aangedaan, en Griete, die foto volgt nog.
En recent nog een objectje ontdekt in Ossenisse... dus ik keer zeker nog eens terug, is maar 50 km van bij mij.
Bedankt voor de reactie!
mvg Christophe
Mooie foto's bekijk ik nog weleens een 2e keer. Na die 2e keer ga ik toch voor de Z/W, omdat daar het onwezenlijke van de (zwevende) steiger mooier tot uitdrukking komt.
Natuurlijk komt dat door de bewerking, maar dat is juist het mooie van deze vorm van fotografie ! Ik moet nodig ook weer eens zoiets doen. (bedankt voor het aansteken)
Prachtig gedaan. Ben zelf meer fan van de kleurenversie.
Knap hoe de bomen zeer statisch tegenover lucht en water staan, is dit soms een combinatie van twee foto's?
Misschien een ietwat domme vraag, maar ben er toch benieuwd naar..
Comment