Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Iedereen heeft er de mond van vol. Een toren die verzakt zoals in Pisa.
Dan maar snel nog een opname een opname van de scheve toren mocht hij ooit eens omvallen ...
Bedank voor de reacties. at de spiegeling betreft, moeilijk het was niet echt windstil en er was nog bootverkeer op de Reien. Ik had gehoopt op windstil en geen bootjes meer, maar je kan nu eenmaal niet alles wensen.
Zekere een mooie nachtopname. Ook de verschillende lichtsoorten maken de foto. Verder kan ik alleen maar mijn voorgangers achterna lopen.
Even plagen : Is de toren rechtgezet, of staat hij scheef aan de andere kant ?
Zekere een mooie nachtopname. Ook de verschillende lichtsoorten maken de foto. Verder kan ik alleen maar mijn voorgangers achterna lopen.
De toren staat recht Johan, de huizen staan scheef, ze gaan in Brugge nog veel werk hebben
Prima opname voor mij hoor, mooie lichtsfeer en scherp
de toren staat echt scheef ,beetje zoals Pizza en nog geen klein beetje ,
ik ben van deze streek maar heb het nieuws ook nog maar pas vernomen ,en hier deze foto is juist van uit de richting getrokken waar je het best kan zien .
de foto vind ik heel knap ,maar ik zou zeggen nog eens terug gaan als het water mooi glad is ,bvb later op avond ,heb ik ook al gedaan
Comment