Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waterbeeld
Collapse
X
-
-
Re: Waterbeeld
Knap gedaan hoor, door het raam gefotografeerd ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
melancholiek mooi
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtKnap gedaan hoor, door het raam gefotografeerd ?
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtDit is een spiegeling in het water en 180 gedraaid, geeft het iets ondefinieerbaars
Het lijken wel druppels op een raam die uitgelopen waren, water zag ik er eigenlijk niet in
Wel al meerdere keren gezien dat een opname op deze manier gemaakt wordt maar meestal is dat duidelijker, dus heel knap resultaat
grts
Comment
-
tiens, 180graden is precies populair aan het worden (al heb ik in mijn foto gespiegeld, niet gedraaid)
fijne opname !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Toffe plaat dit zeg...Goed gezien, en vooral ook knap uitgevoerd..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichttiens, 180graden is precies populair aan het worden (al heb ik in mijn foto gespiegeld, niet gedraaid)
fijne opname !
grts
Comment
-
Dit is echt een schitterende foto. Zeer mooi gedaan EN vooral gezien.
De boom links had van mij (indien mogelijk) compleet mogen zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment