Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In de wolken
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: In de wolken
Mooie dromerige opname met heel aparte mist
keel knap
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Heel mooi, voor mij mag er wel een stukje mist af. 16:9 formaat? En dan is het voor mij een toppertje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtHeel mooi, voor mij mag er wel een stukje mist af. 16:9 formaat? En dan is het voor mij een toppertje
Comment
-
Inderdaad een stukje bovenaan af, zo zie je maar, ieder heeft zijn eigen idee van compo, maar tenslotte beslis jij
Comment
-
Dank oor jullie reacties. Ook de aanbevelingen stel ik zeer op prijs.
En tja, voor beide varianten is iets te zeggen. Probeer de beelduitsnede reeds te bepalen bij het maken van de foto. Bijsnijden achteraf wil ik eigenlijk maar minimaal. Waarom zoveel mist aan onderkant? Omdat het daar daadwerkelijk de diepte in gaat. Een portretopname laat de situatie iets beter zien.
Comment
-
-
mooie foto, maar voor mij mocht ie een tietske scherper geweest zijn.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Gezien je verticale opname was daar heel wat potentieel aanwezig voor sfeervolle foto's te schieten. Ben ook voorstander van bovenaan wat af te nemen zodat de wolkensfeer behouden blijft.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment