Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dramatisch afgewerkte opname, vind het een knappe opname
Het onscherpe zwarte dingetje op het water had ikzelf weggehaald, aandacht wordt er steeds naartoe getrokken
Dramatisch afgewerkte opname, vind het een knappe opname
Het onscherpe zwarte dingetje op het water had ikzelf weggehaald, aandacht wordt er steeds naartoe getrokken
grts
Sieg
Mee eens. Ik zou ook proberen de schaduwen rechts vooraan iets op te lichten
Heb al een commentaar gegeven maar wilde dit toch nog even vermelden.
Rond de cabine van de boot zit er een lichtere halo, met de te grove borstel opgelicht blijkbaar
Ook aan de boeg, linkerkant hetzelfde te zien
Heb al een commentaar gegeven maar wilde dit toch nog even vermelden.
Rond de cabine van de boot zit er een lichtere halo, met de te grove borstel opgelicht blijkbaar
Ook aan de boeg, linkerkant hetzelfde te zien
grts
Sieg
Idem met commentaar. Bij nader beschouwing heb je hier toch een punt - was me ontgaan !
Thnx voor de comment @G.R.
dat zwart puntje in het water zal gemakkelijk weg te krijgen zijn, maar de halo weet ik niet of dat nog gecorrigeerd kan worden achteraf.
Is met een layer mask gedaan in Photoshop, zal wss opnieuw moeten blenden dan?
Comment