Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weer terug naar IJsland. Zo variërend van landschap en dan kom je deze tegen. Geen zon maar intrigerend van kleurafwijkende tussenkomsten, een opname waard dacht ik zo.
De laagjes en kleuren zijn absoluut mooi weergegeven.
Maar een ruisarmer beeld had ik aangenamer gevonden.
Het zou kunnen Johan dat er toch nog ruis in zit alhoewel hij het hier goed doet. Volgende keer beter ook al zal me dat niet altijd lukken.
Oprechte dank voor de reactie alsook Sieg !
ik smelt van dit landschap ,hoewel er idd heel veel ruis in zit heeft hij helemaal de realiteit weer van hoe het daar is ,grauw ,ruw en buitenaardse natuur .
zet daar een sterrenhemel boven en je voelt je op de maan .
ik smelt van dit landschap ,hoewel er idd heel veel ruis in zit heeft hij helemaal de realiteit weer van hoe het daar is ,grauw ,ruw en buitenaardse natuur .
zet daar een sterrenhemel boven en je voelt je op de maan .
Niet doen Patrick, laat de ijskap gewoon zijn gang gaan Wat die opmerking over 'sterrenhemel' betreft... wacht maar ! Je weet dat ik zeer creatief uit de hoek kan komen waarmee ik zeer goed scoor op bepaalde evenementen (niet bij de conservatieve fotografen), en je weet als geen ander dat mijn klassieke landschapsfoto's net iets minder van kwaliteit zijn dan de uwe en daar kan ik mee leven - en ik laat ze toch zien, maar naast de klassieke foto's uit clubs heb ik nog een andere persoonlijke artificiële kijk op foto's. Oei, wat ben ik nu weer aan 't bazelen, da's voor later
Dank voor 'smeltend' schrijven en Jos evenzeer oprechte dank.
Comment