Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Endless road
Collapse
X
-
-
Re: Endless road
Moet een genot zijn om over die wegen daar te rijden, knappe compo zo met die weg die door het beeld heen gaat..Je blik word vanzelf naar de mooie bergen getrokken..
Vind hem wel wat te koel/blauw overkomen, zeker in de lucht en bergen, ik zou een gradueel van boven naar helemaal beneden trekken, en dan de WB flink omhoog trekken...Net geprobeerd en word die naar mijn smaak nog beter van.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooi hoe de weg volledig het beeld doorloopt, goed gezien en vastgelegd
Witbalans is inderdaad veel te koel, of het zou een bewuste keuze moeten geweest zijn
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtFijn hoe je diepte creëert door het inbrengen van de weg. De foto is van weergave inderdaad koel maar in IJsland kan het ook zeer koel zijn, misschien bewust of er toch over ?
Comment
-
-
ja ik herinner mij ook mooi die wegen ,zalig rijden daar
knap de lijnen gebruikt om diepte te creëren door dit landschap ,
ook hier zie ik een blauwe kleurzweem voornamelijk over het achterste gedeelte van je foto hangen ik ben even zo vrij geweest deze foto binnen te halen en gewoon met pipet WB op het grijze van de wolken te klikken ik kwam toen tot dit resultaat ,als ik hem moet weg halen je zegt het maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik kwam toen tot dit resultaat ,als ik hem moet weg halen je zegt het maar
Vandaar mijn suggestie om het met een gradueel te doen, want voorgrond lijkt me in de origineel wel goed te zitten.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtDe berg achergrond is in deze versie nu inderdaad perfect, maar de voorgrond is te warm, kijk maar naar de witte strepen op de weg, zijn nu gelig.
Vandaar mijn suggestie om het met een gradueel te doen, want voorgrond lijkt me in de origineel wel goed te zitten.
Comment
Comment